wtorek, 11 czerwca 2013

Kolorowe Lato na Paznokciach: Post nr 5

Właśnie zdałam sobie sprawę, że nasza wspaniała Kolorowa Akcja [klik]  powoli, powoli dobiega końca. Uświadamia mi to coraz mniejsza kolejka lakierów, które czekają jeszcze na "swoje pięć minut" :)


Tajemnicze słoneczko jest już coraz bardziej kolorowe :) Niedługo przedstawi się Wam w całej okazałości :)


Patrząc na ten żywy, soczysty róż miałam tylko jedno skojarzenie...

źródło: [klik]

Zainspirowała mnie różowa skórka smoczego owocu, znanego również jako pitaja :) Nigdy go nie jadłam, ale moim zdaniem, jest jednym z bardziej oryginalnych egzotycznych owoców i swoim nietypowym wyglądem bardzo przyciąga uwagę.


Wita się z Wami lakier Miss Sporty Clubbing Colours o numerze 347.


Przyznam szczerze, że uwielbiam ten kolor :) 


Bardzo dobrze się w nim czuję i lubię robić na nim różne zdobienia. Przykład możecie zobaczyć tutaj: [klik].


Jest to zdecydowanie odcień dość popularny i myślę, że większość z Was ma podobny w swojej kolekcji. Szczególnie, że neonowa fuksja jest ostatnio bardzo modnym kolorem :)

Pozdrawiam,
Asia.

14 komentarzy:

  1. Gdyby tu była ikonka LUBIĘ TO od razu bym ją nacisnęła. śliczny kolorek. dla mnie mogą inne nie istnieć, uwielbiam czerwienie i róże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D Również LUBIĘ TO, bo mam wielką słabość do takich odcieni :)

      Usuń
  2. pięknie;) ja też lubię to i to bardzo;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny kolor. Lubię takie odcienie na stopach w lecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko czas leci. Jeszcze niedawno odkrywałaś dopiero swój pierwszy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Dziś to do mnie dotarło :D

      Usuń
  6. faktycznie, bardzo niespotykany odcień różu ;) a lakiery Miss Sporty bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss Sporty ma świetne lakiery i stale się w tym utwierdzam :)

      Usuń
  7. ja go właśnie ostatnio kupilam :) kolor jest bardzo żywy :)

    OdpowiedzUsuń