wtorek, 18 czerwca 2013

Kolorowe Lato na Paznokciach: Post nr 7

Rozpoczynamy ostatni tydzień z Kolorową Akcją: [klik]. 


Mówiłam, że tajemnicze słoneczko działa? :D Kiedy rozpoczynałam akcję, za oknem padał deszcz. Teraz, im bliżej końca, tym więcej stopni na termometrach :D 


Nie mogło zabraknąć w moich propozycjach koloru miętowego, rzecz jasna :D 

źródło: [klik]

Znalezienie odpowiedniej inspiracji zajęło mi sporo czasu, bo dobrze wiemy, że choć kolor zwie się miętowy to z kolorem liści mięty nie ma zbyt wiele wspólnego :D Ale z lodami miętowymi owszem i to właśnie one goszczą w dzisiejszym poście. I w tym momencie wszyscy mają ochotę na zimne, orzeźwiające lody... :D 


Dzisiejszy lakier to Miss Sporty Clubbing Colours o numerze 330.


Nie jest to typowa, "matowa" mięta. Jak widzicie, ma wykończenie satynowe, ale moim zdaniem jest to miłe urozmaicenie, które przede wszystkim dodaje jej oryginalności, wśród wielu lakierów miętowych dostępnych na sklepowych półkach.


Przyozdobiona białymi kropeczkami daje bardzo ładny, dziewczęcy efekt. Polecam wypróbować :D


Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ten dość nietypowy odcień mięty :)

Pozdrawiam,
Asia.

10 komentarzy:

  1. ooo mam go :D ale jakoś rzadko używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora zacząć :D Spróbuj z tymi kropeczkami, chociaż na jednym paznokciu :D

      Usuń
  2. Nietypowy, ale całkiem całkiem się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ;) Trzeba lubić takie odcienie :)

      Usuń
  3. ładny, delikatnie opalizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory mięty uwielbiam, ten też przypadł mi do gustu.
    Muszę przyznać, że zdjęcie lodów wywołało chęć ich zjedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna mięta! :D Ja uwielbiam kolor miętowy, ale z Avonu. Jak dla mnie jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń