poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kolejny Post Informacyjny: Facebook, Instagram i zmiany na blogu

Witajcie :)

Jak już widzicie po tytule posta, przychodzę do Was z kolejnymi ważnymi informacjami.

Po pierwsze - wczoraj zamówiłam nowy aparat cyfrowy. Na lustrzankę jeszcze mnie nie stać, ale mam nadzieję, że mój nowy zakup umożliwi mi dodawanie zdjęć w lepszej jakości. Na razie posty będą się pojawiały ze starymi zdjęciami, ponieważ mam ich jeszcze trochę na dysku, a poza tym moja zdobycz musi do mnie dotrzeć, ale mimo wszystko chciałam Was już o tym poinformować.

Po drugie - jak widzicie, na blogu zachodzą różne zmiany dlatego z góry przepraszam, jeśli coś nie będzie działało tak, jak powinno. Mam nadzieję, że szybko się z tym uporam i wszystko wróci do pełnej sprawności.

Po trzecie - postanowiłam złamać swoje zasady i założyć konto na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo, będzie się tutaj znajdował również link do mojego konta na YouTube, gdyż często "lubię" tam ciekawe filmy i być może kogoś to zainteresuje. Chciałabym już teraz zaznaczyć i podkreślić, że blog nadal pozostanie typowo kosmetyczny, ale na Facebooku i Instagramie będą się pojawiały również inne treści dotyczące mojego życia i zainteresowań (np. muzyki, gier komputerowych czy wyjazdów)

Oficjalnie zapraszam do odwiedzin:
Facebook - [klik]
Instagram - [klik]

Na razie jest tam bardzo pusto, ale z czasem wszystko rozwinę :)

Chciałabym również prosić Was o zostawianie mi w komentarzach linków do swoich Facebooków i Instagramów. Z miłą chęcią je odwiedzę, kiedy już znajdę wolną chwilkę.

Na najbliższy czas planuję trochę recenzji oraz haul (jeden lub dwa). 

Pozdrawiam,
Asia.

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie założyłam swojego FB :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś założysz to daj znać, z pewnością odwiedzę :D

      Usuń