czwartek, 28 listopada 2013

Urodzinowe Rozdanie: Lista Osób biorących udział

Witajcie :)

Dzisiaj, zgodnie z założeniem regulaminu, przedstawię Wam listę osób, które zgłosiły się do mojego Urodzinowego Rozdania, wraz z ilością przyporządkowanych im losów. Robię to, gdyż chcę uniknąć pominięcia którejkolwiek z Was no i chciałabym rozwiązać wszelkie nieporozumienia :) 


Cieszę się, że tak wiele z Was zdecydowało się wziąć udział w moim pierwszym rozdaniu. Szkoda, że nie zgłosiły się wszystkie z dziewczyn, którym chciałam przyznać dodatkowe 3 losy :) Może następnym razem.

Pamiętajcie, że jeśli kiedyś zorganizuję kolejne rozdanie (a najpewniej tak będzie), zasady przyznawania losów pozostaną takie same, dlatego jeśli teraz nie załapałyście się na dodatkowe losy - nic straconego :)

Więcej moich wywodów napiszę w poście z wynikami rozdania, a teraz przechodzę już do rzeczy :)

Przypomnę zasady przydzielania losów:
- bycie publicznym obserwatorem bloga gingerowo.blogspot.com do momentu ogłoszenia rozdania – 2 losy
- bycie publicznym obserwatorem bloga gingerowo.blogspot.com bloga od momentu ogłoszenia rozdania – 1 los

- śledzenie strony Gingerr92 na Facebooku do momentu ogłoszenia rozdania – 2 losy
- śledzenie strony Gingerr92 na Facebooku od momentu ogłoszenia rozdania – 1 los

- osoby wybrane przeze mnie na podstawie aktywności na blogu gingerowo.blogspot.com – 3 losy 


Lista osób, które zgłosiły się do rozdania:
1) Mika - 2 losy, 2 losy, 3 losy (za aktywność na Facebooku - praktycznie pod każdym postem można zobaczyć Twoje "Lubię to" i chcę to docenić ;)) = 7 LOSÓW, zestaw I
2) Arcy Joko - 2 losy, 2 losy, 3 losy (za aktywność na blogu i na Facebooku, szczególnie za ciekawe i motywujące komentarze ;)) = 7 LOSÓW, zestaw I
3) Fabryczna - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw II
4) Furszulina - 2 losy, 3 losy (za aktywność kiedyś jako Anonim, no i dziś jako Furszulina ;)) = 5 LOSÓW, zestaw II
5) Anjaa1103 - 2 losy, 2 losy, 3 losy (za aktywność w komentarzach ;)) = 7 LOSÓW, zestaw II
6) InfallibleLifestyle - 2 losy, 2 losy, 3 losy (za aktywność oczywiście, zarówno na blogu jak i na Facebooku ;)) = 7 LOSÓW, zestaw II
7) Justyna K. - 2 losy, 1 los, 3 losy (za aktywność w komentarzach na blogu i za motywujące, miłe słowa w nich pisane ;)) = 6 LOSÓW, zestaw II
8) margaritess - 2 losy, 1 los, 3 losy (za ciekawe komentarze na blogu ;)) = 6 LOSÓW, zestaw I
9) agnieszkazg -  1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw II
10) PomalujMiPokoj - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw I
11) deedee_1 - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw II
12) Sleeping Beauty - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw I
13) Klaudia Kawczyńska - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw I
14) Eurcynia B. - 2 losy, 2 losy (bo mam zapisane, że obserwowałaś mnie na Facebooku już przed ogłoszeniem rozdania jako strona Eurcynia's Beauty i to biorę pod uwagę ;)) = 4 LOSY, zestaw II
15) NaughtyGirl - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw II
16) terii - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw I
17) wiolkaa93 - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw II
18) anioleek89 - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw I
19) babygirl-fashion - 2 losy, 3 losy (za aktywność w komentarzach ;)) - 5 LOSÓW, zestaw II
20) isa bela - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw II
21) Nely - 1 los = 1 LOS, zestaw I
22) zaczarowanaa - 1 los  (jest mi bardzo miło, że umieściłaś banner z informacją o rozdaniu, ale niestety nie mogę potraktować tego jako zastępstwo za obserwację na Facebooku i nie mogę przyznać Ci za to losów; ponadto musiałabym przydzielić je innym dziewczynom, które również umieściły bannery na swoich blogach, a nie pisałam o tym w regulaminie ;)) = 1 LOS, zestaw I
23) Ewelina S. F. - 1 los, 1 los = 2 LOSY, zestaw I

Jeśli coś się nie zgadza - piszcie. Tutaj macie link do posta z rozdaniem, na wypadek gdybyście chciały coś sprawdzić: [klik].

Na wszelkie komentarze czekam do 30 listopada do 8 rano :) Potem przeprowadzę losowanie :)

Pozdrawiam,
Asia. :)

17 komentarzy:

  1. Dla mnie wszystko jasne ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać wyników ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi miło, że mnie wyróżniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! dziękuję za obdarowanie mnie dodatkowymi losami :)
    Ja też z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za punkty za aktywność:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi cały czas pokazuje, że już obserwuję bloga, więc nie wiem co jest ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś być widoczna w pasku członków witryny po prawej stronie i nie jesteś :) Sprawdziłam całą listę tysiące razy i Cię nie widzę, niestety.

      Usuń
    2. Już doliczyłam los za obserwację ;)

      Usuń
  7. Anonimowy1:48 PM

    bardzo dziękuję ;) Trzymam za siebie kciuki :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak miło z tymi dodatkowymi losami, ja nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hm.... 2 losy, szanse marne jednak 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę wam tego wszystkiego:( mi mama pwoiedziala, ze ostatnie wygrane w rozdaniach mi wysyla ostatni raz i nie bedzie slac tysiaca kosmetykow do Londynu :( buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem przygotuję się na opcję wysłania nagród poza Polskę :)

      Usuń
  11. rozumiem :) 1 los małe szanse ale trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń