2 września 2015

Moja Zawartość Zmodyfikowana The Sims 4

Hej, hej, witajcie ^^


OSTATNIA AKTUALIZACJA: 18.08.2017



MAJA Z WIERZBOWEJ ZATOCZKI

Meble do jadalni i salonu (odc. 7) - 07.09.2015
  • Zestaw nr 1 (babcine okulary, koszyk z wełną itd.): [klik]
  • Zestaw nr 2 (kredens w jadalni, stół, krzesła itd.): [klik] 
  • Zestaw nr 3 (porcelana, filiżanki itd.): [klik]
  • Zestaw nr 4 (obrazki, zegar itd.): [klik]
  • Zestaw nr 5 (firanki, zasłonki): [klik]
  • Zestaw nr 6 (kanapa, biurko, krzesło itd.): [klik]
  • Kwiatki ze stołu w jadalni: [klik]
  • Nowe ubranie Marii: [klik]
  • Nowa sukienka Mai: [klik]

  • Kwiaty "od Marcina" (odc. 8 - 15.09.2015)[klik]

Meble do kuchni (odc. 9) - 29.09.2015

  • Nowe kwiaty "od Marcina" (zestaw randkowy TS2): [klik]
  • Akcesoria kuchenne wiszące nad zlewem: [klik]
  • Słoiki z dżemem: [klik]
  • Deska do krojenia: [klik]
  • Kosze: [klik]
  • Różne dekoracje ze spiżarni: [klik]
  • Różne dekoracje ze spiżarni 2: [klik]
  • Puszki "Kawa, Herbata, Cukier": [klik]
  • Tapety: [klik]
  • Puszki, książki kucharskie, roślinki: [klik]
  • Kot Stefan: [klik]
  • Świeże bułeczki: [klik]
  • Ścierki: [klik]
  • Miotła, wiadro: [klik]
  • Kakao, herbata, zestaw "z Anią": [klik]
  • Półki ze spiżarni: [klik]
  • Pojemnik na chleb: [klik]
  • Obrazki: [klik]
  • Kosz z owocami, cebulą, deska z cebulą: [klik]
  • Firanki: [klik]

Meble do pokoju Mai (odc. 10) - 05.10.2015 
(część linków pojawiła się już wcześniej, więc ich nie dodaję ponownie - musicie poszukać wyżej :))
Jesienne dekoracje i nowe ubrania (odc. 11) - 12.10.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, więc ich nie dodaję ponownie - musicie poszukać wyżej :))
  • Mod na jesień: [klik]
  • Jesienno - halloween'owe obrazki z pokoju Mai i kuchni: [klik]
  • Zestaw z piwnicy Henryka: [klik]
  • Jesienne dekoracje (wieniec, dynie): [klik]
  • Halloween'owe dekoracje (kosz z przedpokoju, miś z pokoju Mai): [klik]
  • Kosze z jabłkami i gruszkami z piwnicy Henryka: [klik]
  • Roślinki w Halloween'owych doniczkach z przedpokoju: [klik]
  • Obrazek z przedpokoju + roślinki: [klik]
  • Zestaw mebli z ogrodu: [klik]
  • "Półki" ze szklarni: [klik]
  • Dłuższy sweter Mai: [klik]
  • Nowa piżama Mai: [klik]
  • Nowa sukienka Mai: [klik]
  • Nowy sweter Marcina (był w scence): [klik]
  • Nowy sweterek Marii: [klik]
  • Nowy sweterek Henryka: [klik]
Dekoracje i ubrania na Halloween (odc. 13) - 28.10.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, więc ich nie dodaję ponownie - musicie poszukać wyżej :))
  • Makijaże twarzy: [klik]
  • Sukienka Ali (Sugar Skull): [klik]
  • Makijaż Ali (Sugar Skull): [klik]
  • Dekoracje Zestaw nr 1: [klik]
  • Dekoracje Zestaw nr 2 (Severinka): [klik]
  • Sukienka Mai: [klik]
  • Suknia Marii i kapelusz Mai: [klik]
Nowości w wyposażeniu domu (odc. 14) - 18.11.2015
Dekoracje (odc. 15) - 02.12.2015
  • Zestaw na Święto Dziękczynienia: [klik]
Zima (odc. 16) - 09.12.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))
Nowości - Nowy Dom (odc. 20) - 27.01.2016
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))
Święto piżamy (odc. 21) - 03.02.2016

  • Zestaw nr 1 (sala gimnastyczna): [klik]
  • Zestaw nr 2 (sala gimnastyczna): [klik]
Rodzinka Emilki (odc. 22) - 20.02.2016
część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))
Nowości - Nowy wygląd Mai (odc. 28) - 20.03.2016
Odcinek Wielkanocny (odc. 29) - 27.03.2016
  • Zestaw Wielkanocnych dekoracji: [klik]
Nowości (odc. 31) - 06.05.2016
)część linków pojawiła się już wcześniej, kwiaty i owoce znajdują się w spisie modów do Zielonej Osady)
Nowości (odc. 32) - 30.05.2016
  • Sukienka Mai (wiosenna z kurtką): [klik]
Nowe stroje ciążowe (odc. 33) - 10.06.2016
Nowe meble i ubrania (odc. 34) - 06.07.2016
(część linków pojawiła się już wcześniej)
Nowości (odc. 35) - 22.07.2016
  • Strój imprezowy Emilki: [klik]
Nowości (odc. 36) - 05.08.2016
Prezentacja domu po remoncie - 11.10.2016
  • MOD NA WCZESNĄ JESIEŃ: [klik]
MOD NA JESIEŃ (ODC. 39) - 31.10.2016 - [klik]

Nowości (odc. 53) - 18.08.2017


ZIELONA OSADA

Pierwsze meble w obozie (odc. 3) - 09.09.2015

  • Zestaw nr 1 (kosze z warzywami): [klik]
  • Zestaw nr 2 (stolik): [klik]
  • Zestaw nr 3 (miska do mycia rąk, toaleta): [klik]
  • Kłody drewna: [klik]

Nowe meble i ubrania (odc. 4) - 12.09.2015

Nowe meble (odc. 5) - 18.09.2015
Nowe meble (odc. 6) - 25.09.2015
Nowa kuchnia (odc. 7) - 02.10.2015
  • Linki do deski do krojenia oraz do koszy z owocami są w spisie modów do Mai z Wierzbowej Zatoczki odc. 9 :)
  • Stół, krzesła i lodówka: [klik]
  • Blaty i jabłka: [klik]
  • Suszone zioła: [klik]
Nowe meble i ubrania (odc. 8) - 16.10.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))
  • Piec z kuchni: [klik]
  • Sukienka Gai: [klik] (piżama Gai i Minervy znalazła się już w Simowym Pokazie Mody)
  • Ubranko Syriusza: [klik]
  • Naszyjnik Gai: [klik]
  • Naszyjnik Minervy: [klik]
  • Włosy Gai: [klik]
  • Spódnica Victorii: [klik]
  • Maszyna do pisania: [klik]
Nowości (odc. 9) - 30.10.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))

  • Ubranie Luny: [klik]
  • Włosy Luny: [klik]
  • Średniowieczny zestaw z kominkiem: [klik]
  • Szafa z pokoju Victorii i Richarda: [klik]
  • Potrawy ze stołu: [klik]
Nowości (odc. 10) - 07.11.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))

Urodziny Syriusza (odc. 11) - 20.11.2015
Nowości (odc. 12) - 28.11.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))
Nowości (odc. bonusowy + odc. 17) - 29.01.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))
Nowości (odc. 18) - 05.02.2016

Nowe ubrania i fryzura Ginny (odc. 19 i 20) - 19.02.2016
Nowe ubrania i fryzury (odc. 21 - 24) - 18.03.2016
Nowości (odc.  25) - 25.03.2016
Nowości (odc. 26) - 29.04.2016
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))
Nowości (odc. 29) - 01.07.2016
Nowości (odc. 30) - 12.08.2016
Nowości (odc. 31) - 26.08.2016
(sukienka Luny jest tą samą, którą miała na ślubie) 
Nowości (odc. 32) - 04.10.2016
(części linków nie mogę znaleźć)
Nowości (odc. 36) - 11.11.2016
  • Włosy Nadii: [klik]
  • Kolczyki Nadii: były tutaj: [klik], ale wygląda na to, że już nie można ich pobrać
  • Włosy Felixa: [klik]
  • Kamizelka Richarda: [klik]
  • Kamizelka Felixa: [klik]
Nowości (odc. 38) - 19.05.2017




ZIELONA OSADA SPEED BUILD

Odcinek 1 "Park Hortus" - 23.09.2015
Odcinek 2 "Muzeum Zielonej Osady" - 14.10.2015
Odcinek 3 "Dom Uzdrowicielek" - 06.11.2015
(część linków pojawiła się już wcześniej, a części nie mogę znaleźć - jeśli znajdę to uzupełnię listę, a jeśli nie to musicie poszukać sami :))
Odcinek 4 "Szkoła" - 09.03.2016
(zdecydowana większość linków do dekoracji pojawiła się już wcześniej, spora część wykorzystanych przeze mnie mebli i dekoracji pochodzi z gry)
Odcinek 5 "Kościół" - 31.05.2016
(część linków pojawiła się już wcześniej)
Odcinek 6 "Dom Luny i Nicolasa" - 10.08.2016
(zdecydowana większość linków do dekoracji pojawiła się już wcześniej, również w spisie modów do Zielonej Osady, a części niestety nie mogę znaleźć)
  • Zestaw sypialni Luny i Nicolasa: [klik]
  • Świeczki z sypialni: [klik]
  • Biblioteczka z gabinetu: [klik]
  • Dekoracje z gabinetu: [klik]
  • Półka "z zapasami" z kuchni: [klik]
Odcinek 7 "Termy" - 28.09.2016
(zdecydowana większość linków do dekoracji pojawiła się już wcześniej, również w spisie modów do Zielonej Osady)


SIMOWY POKAZ MODY odc. 1

KLIKNIJ, ABY WYŚWIETLIĆ FILM

Maja z Wierzbowej Zatoczki

Zielona Osada

DOM I FABRYKA MIKOŁAJA

Odcinek Specjalny - 06.12.2015

Pozdrawiam,
Asia.

46 komentarzy:

  1. Śliczne ciuszki a simowie tak samo bardzo ładni naprawdę jak ja tworze simów zawsze wyglądają tak samo ;) Bardzo zależało mi na tym ślicznym sweterku więc bardzo dziękuje masz świetne filmy i życzę dalszych sukcesów <3 P[ozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę i również pozdrawiam! :* <3

      Usuń
    2. Anonimowy4:34 PM

      bardzo sie przydają

      Usuń
    3. Jesteś super Asiu

      Usuń
  2. Anonimowy11:02 AM

    Dzięki, za gotowca :) wszystko się przyda. Super seria, ze średniowiecza, zainspirowało mnie to to zrobienia również czegoś takiego czy byś mogła podać strony z modami, z których korzystasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki do modów mebli i innych ciuchów podam wtedy, kiedy pojawią się już w odcinku :) Ale wyszukuję ich albo na stronce http://www.thesimsresource.com/ albo po prostu przez przeglądarkę Google wpisując chociażby hasło The Sims 4 Medieval :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Też większość modów ściągam sobie z TRS, w sumie tam jest chyba tego najwięcej i zawartość wydaje się najbardziej bezpieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pobieram kota Stefana! :* Fantastyczny mod :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D To prawda :D

      Usuń
    2. Jejku obserwujesz mnie :D Jestem zaszczycona :)

      Usuń
    3. OLIWIA GDZIE JEST STEFAN JA GO NIE WIDZE?!

      Usuń
    4. Anonimowy3:38 PM

      tez odrazu pobrałam

      Usuń
  5. Asia mam pytanie,Bo kiedy pobieram ubranie syriusza (z odcinka 8) to pobiera mi w WordPad (oczywiście moda) co mam zrobić Asiu...PS super serie (sorry jerzeli źle napisłam)<3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz robić coś nie tak, bo mi pobiera normalnie, jeszcze teraz dla pewności sprawdziłam :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Asiu mam pytanie, Bo kiedy pobieram ubranie syriusza z odcinka 8 to pobiera mi moda przez WordPada...Co mam zrobić? bo sama niewiem....Ps super robisz serie mam wszystkie mody które tu podałaś,no oprucz ubranka syriusza którego nie moge pobrać.Uwielbiam cię Asia jesteś najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims4/search/medieval/ Podaje linka ;) mam nadzieję, że się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten sposób wyszukiwania i te wszystkie mody, ale i tak bardzo dziękuję za linka i za pamięć :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-clothing-female-teenadultelder-everyday/title/gone-with-the-wind-dress--scarlets-bbq/id/1317613/ piękna sukienka Pozdrowiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!! Asia masz talent w wyczajaniu rzeczy :) A i super kanał ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. CZEMU NIE MA STEFANA ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stefan jest na liście do 9 odcinka Mai z Wierzbowej Zatoczki. I na przyszłość nie musisz pisać Capsem, nikt tu ślepy nie jest.

      Usuń
  11. Asiu, jak mam wrzucić do gry mod na zimę. Nie pobiera się w pdf'ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Internecie znajdziesz poradniki na ten temat ;)

      Usuń
  12. Anonimowy9:34 PM

    Chciałam pobrać rzeczy z tej strony http://ladesire-thesims3.blogspot.com/2015/09/ts4-herbological-set-by-ladesire.html ale wysyła mnie na rosyjską stronę, a stamtąd na AdF.ly i tam jest niby "pobierz plik" ale po kliknięciu wysyła mnie do czegoś, co prosi o podanie numeru telefonu, aby pobrać zawartość. Na pewno nie podam takim stronom mojego numeru. Też tak miałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest tak jakby reklama. Musisz kliknąć na samej górze po prawej "Skip Ad" i dopiero wtedy przechodzi do strony pobierania :)

      Usuń
  13. Anonimowy2:30 PM

    Gdzie jest mod na zimę? Szukam i znaleźć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na samej górze strony, nawet zaznaczony pogrubioną czcionką ;)

      Usuń
  14. Asia nie mogę zgrać moda na zimę. Próbowałam 4 razy i nic.. maż jakąś pod powiedz

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10:03 AM

    Nie mogę pobrać ubranka Luny. Najpierw mnie na stronę przenosi i tam są te rzeczy no klikam download i mnie przenosi znowu na stronę widzę download klikam i wyskakuje mi że trzeba się zalogować. Jak ty ściągnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że klikasz w reklamę. One często wyglądają jak link do pobrania, żeby zmylić. Nie wiem dokładnie na jakiej jest to stronie, bo nie pamiętam, ale zobacz, czy nie masz po prawej u góry napisu "Skip Ad". Wtedy dopiero przejdziesz do właściwej strony pobierania :)

      Usuń
  16. Anonimowy7:32 PM

    Szukałam, patrzyłam, zarejestrowałam się na stronie, ale nadal nie widzę gdzie pobrać z tej strony http://lumialoversims.tumblr.com/post/129996306774/oh-so-sweet-sims-4-studio-sugar program do usuwania modów. Tu nie ma nic z tak zwanego download. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy7:55 PM

    Już ok. Koleżanka mi pomogła w pobraniu modu na usunięcie modów. Nie wiedziałam, że to ten program do ich tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stronka i swietne modyfikacje mam prawie wszystkie oprócz zielonej osady którą oglądam i jest tak apropo świetna ale mody ze średniowiecza nie pasują do mojej rozgrywki pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) Mam pytanie. Skąd pobierasz dania, których nie ma grze ? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odp :) Muszę poszukać zapiekanki ze słodkich ziemniaczaków u siebie :D Myślałam , że jest z modów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A bo ty pobierasz mody z tej pszczółki ( proglamu ) a ty za nie płacisz? Bo mi wyskakuję że trzeba podać numer telefonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo klikasz w złym miejscu :) U góry po prawej jest napis "Skip Ad" i odliczanie. Po zakończeniu odliczania klikasz w to miejsce i przeniesie Cię do prawidłowego linku. To, co wyświetla się na środku ekranu to fałszywe reklamy.

      Usuń
  22. A z fryzurą Mai tą najnowszą czy muszę pobierać tak zwaną "bazę" włosów czy tylko wystarczy to co podałaś? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam problem z pobraniem CC z rosyjskich stron... Nie za bardzo wiem, co kliknąć, żeby dane mody pobrać, a bardzo bym chciała sprawić sobie m. in. te przepiękne mody od Helen (stół i krzesła, odc. 17 + nowości). Jeżeli mogłabym prosić, to bardzo proszę o pomoc w tej sprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej:)

    Ma ktoś może linka do tego warkocza Mai?? Strasznie on mi się podoba,


    z góry dziękuję i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy4:24 PM

    Mam tylko jedno pytanko. Mam problem z programem do usuwania modów. Wiem, że piszę odnośnie tego bardzo późno ale chciałam o to zapytać. Gdy wchodze na stronkę podaną tutaj nie jestem pewna jak pobrać ten program. Jeśli będziesz miała chwilkę bardzo prosiłabym o np. jakiś mały Instruktaż w tej sprawie. Będę wdzięczna i proszę o szybką odpowiedź. :* :> <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej!
    Niedawno wpadłam na Twój profil na YouTube i bardzo spodobały mi się Twoje materiały.
    Mam jednak mały problem.
    Chciałam pobrać włosy Mai z Wierzbowej Zatoczki [odc.34].
    Przerzuciło mnie ma stronkę, kliknęłam naturalne kolory, a następnie na skip ad.
    W tym miejscu pojawia się problem.
    Pokazuje się "brak odpowiedzi" i wyskakuje mnóstwo dziwnych znaczków na cały ekran.
    Może wiesz, co z tym zrobić?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Nie jest pewna czy znasz tego bloga z modami historicalsimslife (blogspot), a widziałam naprawdę ładne średniowieczne sukienki. Osobiście nie korzystałam z tej strony, bo nie tworze w historycznych hm historii w simsach :D (przynajmniej na razie), ale pomyślałam, że mogłoby Ci się przydać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥

*nie odpisuję na komentarze, jeśli odpowiedź na pytanie w nich zawarte można bez problemu znaleźć w Internecie*

*nie zostawiaj komentarzy mających na celu promocję Twojego bloga - to nie jest miejsce na reklamę*

*treści wulgarne, obraźliwe oraz spam nie będą publikowane*